Sunday, August 17, 2008

Leniwe


Leniwe pierogi
(Co one mają wspólnego z pierogami to ja nie mam pojęcia)

Użyłam:
400gr białego serka (z serii Danone, bo nie mogłam znaleźć innego)
Szklanka mąki
Pół szklanki cukru pudru
Ekstrakt z wanilii
1 jajko

Biały serek wymieszałam z cukrem pudrem i ponieważ był w postaci „skulkowanej” – potraktowałam go blenderem z przystawką do puree, kilka razy. Następnie do serkowej masy dosypałam mąkę, dodałam jajko, dolałam łyżeczkę ekstraktu z wanilii i wszystko razem najpierw wymieszałam, a potem zagniotłam na ciasto. Ciasto wyszło dość klejące się, ale odnoszę wrażenie, że to wina zbyt rzadkiego serka. Zrobiłam wałeczki, pokroiłam w rombopodobne kształty i wrzucałam na gotującą się (wcześniej dolałam do niej dwie łyżki oleju) POSŁODZONĄ wodę.

Wyjmowałam kluseczki zaraz po tym jak wypływały na powierzchnię.

Podałam ze śmietaną i cukrem - wyszło pysznie :o).

 
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment